Wyjazd na Mazury - 15.11.2008

W sobotę, 15 listopada 2008 miał miejsce pierwszy w tym roku szkolnym – INAUGURACYJNY – wyjazd parafialny do pięknych zakątków naszego Kraju.
Choć czas był krótki, to jednak udało się zorganizować atrakcyjną podróż trzem pokoleniom naszej Parafii: dzieciom i młodzieży posługującej w naszej Wspólnocie oraz osobom dojrzalszym.
W liczbie 48 osób, o  godz. 6-tej rano, wyruszyliśmy spod naszego kościoła, by we wspaniałej, rozśpiewanej atmosferze, pokonując śliczne tereny kurpiowszczyzny i Lasów Mazurskich, dotrzeć do Sanktuarium Maryjnego w Świętej Lipce. W nim, we Mszy świętej, powierzyliśmy Matce Najświętszej intencje własne i całej naszej parafii, zwiedziliśmy obiekt i wysłuchaliśmy koncertu organowego.

Następnie udaliśmy się do zamku prokuratorów krzyżackich w Kętrzynie, a potem Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach, gdzie zjedliśmy wspaniały obiad i zażyliśmy wodnych atrakcji w Aquaparku Tropikana.
Dzięki poobiedniemu spacerowi mogliśmy również obejrzeć centrum Mikołajek i port z którego odchodzą statki na Jez. Śniardwy (rejsu statkiem nie udało się jednak zmieścić w czasie – może następnym razem :)
0koło godz. 18-tej wyruszyliśmy w drogę powrotną do Warszawy, podczas której pomodliliśmy się, oglądaliśmy film i braliśmy udział w muzycznym koncercie życzeń. Do domów rodzinnych wróciliśmy ok. godz. 22.00.

Bogu niech będą dzięki za wspaniałą Pielgrzymkę

Ks. Marcin wraz z Pątnikami

Please publish modules in offcanvas position.